Monday, July 6, 2009

Anak sepupuku.....yang baru lahir




Ini adalah baby Nurul & hafiz yang baru berusia 6 hari..huhu...Puteri NurDalisya...
comel..ikot muka ayahnya....aku sempat melawat bersama hubbyku mak n ayah mentuaku di sg petani..sebelum itu, kami ke Yan Kecil rumah kakak mak mentuaku yang sedang sakit..aduh...cantiknya persekitaran di situ...

sebelum itu kami sempat pi pekena laksa di Guaq..hahaha...ayah mentua aku yang bawa..
sedapnya tidak terhingga....hehehtapi lagi sedap laksa yang mak aku buat...
aduh! tak sabarnya nak balik putrajaya makan laksa yang mak aku buat...heheh terliur la pulak....hubby ku plak duk teringin nak makan kewteaw Sup Medan Presint 8..ntah angin apa..duk kalut nk makan....hahahah


minggu ini adalah minggu terakhir sebelum aku balik ke Putrajaya untuk lapor diri di JPA..waduh!!!

Mudah-mudahkan aku dapat ditukarkan kePulau Pinang dengan segera...kesian hubbyku...hehehe..bujang lah dia kembali..sama juga dengan aku.....

1 comment:

fiena said...

kami pun tak sabaq nak jumpa ngan angah...rindu sesangat tau..Ainur pun asyik dok sebut anyah..anyah je 2,3 ari ni..kami tungguuuu kepulangan anyahhhh..